Kerim Çelik Müşterilerini Eğitiyor

02 Kasım 2007

 25 Ekim 2007 tarihinde Kerim Çelik çalıştığı 60 endüstriyel firmadan 150 müşterisini teknik bir eğitim için Tuzla tesislerinde ağırladı.

Kerim Çelik, "Bizde sacdan fazlası var" sloganı çerçevesinde müşterilerine sadece yassı çelik ve ilgili prosess hizmetleri ile değil, aynı zamanda teknik yardım ve bilgi ile destek verdiğini, dolayısı ile müşterileri için verimliliklerini arttıran bir tedarikçi/paydaş olduğunu vurguladı.
 
Borçelik Müşteri Teknik Hizmetleri tarafından verilen 3,5 saatlik eğitim,  Tuzla
tesislerinde bulunan Otomax'in konferans salonunda yapıldı. Öğle yemeğini takip eden tesis gezisinde müşterilere proses ve uygulamalar yerinde tanıtıldı.
 
Eğitimin yakın tarihlerde Kerim Çelik Manisa tesislerinide Ege bölgesi müşterileri için tekrarlanması planlanıyor.

Sosyal
Twitter
Instagram
Haberdar Ol
Borusan'ın son gelişmeleri ve haberleri almak için aşağıdaki formu doldurunuz.
Borusan’dan e-posta almayı onaylıyorum.
Borusan Holding Logo Borusan Holding Logo
Copyright © 2015 | Bilgi Toplumu Hizmetleri
Copyright © 2015 Borusan Holding FooterLine Bilgi Toplumu Hizmetleri